Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Fredag till Söndag

Av David Andersson - 12 juni 2011 14:44

Fredag

Träffade jag min bror och hans tjej med deras gull unge som blev 6 månader.

Drack några öl i trägårn skulle se nån artist som alla ungdomar känner till har aldrig hört talas om den och jag gick nog lagom strax efter att de börjat eftersom jag skulle upp kl 05.  Men innan jag gick så såg jag att det var mera  poliser    


 än åskådare, helt skummt men berode kanske på att det var studenten oxå. Avslutade kvällen genom att ta en prommenad genom  stan det var  inte lite folk på Ågatan. Somnade rätt fint efter prommenaden och nåra öl     


Lördag

Upp inte som en tupp men iallafall inte som en säck med potatis heller. haha

Klockan 06.15 stog jag utanför jobbet iaf. kände mig ganska seg halva dagen på eftermidagen / kvällen vart jag mer som en sombie så tackade nej till att jobba söndag. sommnade redan kl 19.00 i soffan vaknade vid 21.30 flytta mej till sängen så vaknade jag typ inte förens 08.00 har inte sovit så bra sedan jag var barn tror jag fy faan va skönt det var. Rätt sliten efter allt jobbande som varit.

Söndag

Vaknade inte förens kl 08.00 det var as skönt gick en prommenad med farsans hund som tog ca en timme det var kalas skönt ute tur att det blåste lite det gjorde det hela mkt behagligare faktiskt. Har varit riktigt segt hela dagen men det e tur att det får finnas sådana dagar även i mitt liv, tur det har vart segt på ett possitivt sätt, trött i kropp och i knopp. :)) så hoppas på en liknande natt i natt så jag slipper vända och vri på mig..


 
 
Ingen bild

Erica

14 juni 2011 12:24

Men david då!Lägg inte ut bilder på polisbilarna!;) Kan ju va nån som tar illa vid sig!*haha*

David Andersson

14 juni 2011 19:17

Haha mm dt kan ju lätt bli så framföallt i Skägget haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Andersson - 15 juli 2011 12:25

Har vart hemma från jobbet och bara tagit det lugnt har vart ute och badat och grillat lite i skogen det har vart kalas trevligt faktiskt. I måndags eller tisdags vart jag stoppad av farbror blå för att de tyckte min moppe gick alldeles för fort hehe...

Av David Andersson - 29 juni 2011 18:35

Tisdag Efter jobbet så var jag och badade i Ljung det var kalas skönt hade med mig min brors dotter som till en början var rädd men det gick jätte bra efter ett tag. Onsdag Idag har det vart en varm och trevlig dag började jobbet strax efter kl...

Av David Andersson - 27 juni 2011 17:38

Jobbade hela helgen har sovit hos min lillebror med familj.. När jag cyklade till jobbet i lördags morse vart jag dyng sur för det skulle bestämt regna hela vägen från Skäggetorp till sjukan och när jag låst cykeln så slutatde det att regna helt sj...

Av David Andersson - 22 juni 2011 17:08

Vaknade ganska tidigt i morse gick en morron promenad redan kl 07.00 Käkade fil och drack kaffe sedan har jag vart på jobbet och där tvättade jag av maskiner som inte blivit gjort på länge, iofs så har de inte blivit använda på länge men jag tvättade...

Av David Andersson - 20 juni 2011 21:53

Har idag jobbat med en massa barn runt omkring mig, det är nämligen skola på mitt jobb. För att kunna utföra något slags arbete imorrn så ska jag börja lite senare så jag e kvar när barnen gått hem så det blir någon slags årdning på´t :)).   Nu k...

Ovido - Quiz & Flashcards