Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

Kör bara tänk inte på`t

Av David Andersson - 3 juni 2011 14:33

E rätt sleten nu fi fasiken men det e bara köra på och inte tänka för mkt. Har tur som e ung, frisk, och ganska positiv just nu iaf. En vacker dag e jag helt plötsligt gammal och sliten. Bättre att vara ung och sleten för då repar man sej rätt snart.   

Riktigt skönt att vi har fått ganska mkt   den senaste tiden. Imorrn ska jag iaf ta mej lite sov morron det e jag värd enligt mej själv iaf hehe..Tänker inte beställa rigning av snooze iaf.. hoppas ni alla har haft en fin dag och så önskar jag er alla en underbart fin helg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Andersson - 15 juli 2011 12:25

Har vart hemma från jobbet och bara tagit det lugnt har vart ute och badat och grillat lite i skogen det har vart kalas trevligt faktiskt. I måndags eller tisdags vart jag stoppad av farbror blå för att de tyckte min moppe gick alldeles för fort hehe...

Av David Andersson - 29 juni 2011 18:35

Tisdag Efter jobbet så var jag och badade i Ljung det var kalas skönt hade med mig min brors dotter som till en början var rädd men det gick jätte bra efter ett tag. Onsdag Idag har det vart en varm och trevlig dag började jobbet strax efter kl...

Av David Andersson - 27 juni 2011 17:38

Jobbade hela helgen har sovit hos min lillebror med familj.. När jag cyklade till jobbet i lördags morse vart jag dyng sur för det skulle bestämt regna hela vägen från Skäggetorp till sjukan och när jag låst cykeln så slutatde det att regna helt sj...

Av David Andersson - 22 juni 2011 17:08

Vaknade ganska tidigt i morse gick en morron promenad redan kl 07.00 Käkade fil och drack kaffe sedan har jag vart på jobbet och där tvättade jag av maskiner som inte blivit gjort på länge, iofs så har de inte blivit använda på länge men jag tvättade...

Av David Andersson - 20 juni 2011 21:53

Har idag jobbat med en massa barn runt omkring mig, det är nämligen skola på mitt jobb. För att kunna utföra något slags arbete imorrn så ska jag börja lite senare så jag e kvar när barnen gått hem så det blir någon slags årdning på´t :)).   Nu k...

Ovido - Quiz & Flashcards